امنیت

بر مبارزه علیه فساد اداری در بدخشان تاکید شد

فیض آباد 24 قوس باختر
محفلی زیر نام "حقوق بشر و مبارزه با فساد اداری" در شهر فیض آباد برگزار شد.
به گزارش آژانس باختر، در این محفل که به مناسبت روز جهانی حقوق بشر درمرکز آن ولایت برگزار شد، عارفه نوید مسوول دفتر ولایتی کمیسیون مستقل حقوق بشر در بدخشان گفت که با استفاده از موقف های دولتی پوسته های امنیتی به دشمن  فروخته می شود٬ اشخاص بی لیاقت و فاقد ظرفیت به کار گماشته می شوند و سایر موارد دیگر صورت می گیرد که موازین حقوق بشر را نقض مینماید.
وی افزود که عرضه خدمات صحی به طور مساویانه در تمام نقاط بدخشان وجود ندارد که این خود نوعی از فساد است وحقوق بشری را نقض مینماید و بسیار قاتلان و ناقضان حقوق بشر به پنجه قانون سپرده نمی شوند و به جای آن افراد بی گناه حبس میگردند .
داکتر عبدالبشیر صمیم رییس شورای ولایتی بدخشان در این محفل گفت که فساد در ادارات دولتی و  خصوصی متاسفانه هنوز هم وجود دارد که افراد به اساس لیاقت و شایستگی استخدام نمی شوند٬ هنوز هم افراد در راس ادارات دولتی وجود دارند که از موقف شان سؤ استفاده مینمایند .
سمیع الله سیحون فعال جامعه مدنی گفت که تمرکز قدرت و صلاحیت در مرکز سبب گردیده تا فساد اداری در پهلوی نا امنی ها در کشور گسترش یابد و همه پروژه های انکشافی در وزارت خانه ها طی مراحل میشود و که این خود نوع از فساد است.
در این نشست اشتراک کنندگان همکاری شان را ادامه مبارزه با فساد اداری متعهد شدند. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا