جامعه

تا دو هفته دیگر کار ساخت بلاک امارات تکمیل میشود

کابل باختر/ 2/ اسد
پروژه شهرک امارات که در برگیرنده یکصدو یازده بلاک و سه هزار و سیصدوسی آپارتمان است و درساحه 269 درصدوشصت جریب زمین درمنطقه قصبه خانه سازی اعمار شده تا دوهفته دیگر به بهره برداری سپرده میشود .
به گزارش آژانس باختر، کار ساختمان این شهرک با هزینه یکصدو هفتاد و نه ملیون دالر توسط صندوق وجهی ابوظبی درسال 1392 آغاز گردیده است.
این مطلب را وزیر شهرسازی و مسکن بعداز نشست با مسوولان برخی از شرکت های قراردادی ، ابراز نمود.
درنشست مسوولان شرکت های قراردادی به سید سعادت منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن تعهد کردند که کار ساختمان تمام بلاک های شهرک امارات تا دوهفته دیگر تمام خواهد شد.
وعده تکمیل کار ساختمان این شهرک درحالی داده میشود که اکثریت کسانیکه دراین شهرک آپارتمان گرفته اند، مامورین دولت، افراد واشخاص کم بضاعت میباشند.
مرضیه یکتن ازکسانی میباشد که درسال 1392 ازطرف وزارت مربوطه شان مستحق شناخته شد و در بدل پرداخت قسط اول آپارتمان یک فورم مالکیت بدست آورده، میگوید: من از مدت ها خانه بدوش بودم و با گرفتن چند پول قرض قسط اول- دوم خانه را به امید اینکه بعداز پرداخت به زودترین فرصت طبق وعده های سپرده شده آپارتمان خود را تسلیم شوم تا خداوند مهربان شود و من صاحب خانه شوم، اما وزیر صاحب شهرسازی فقط به مردم وعده میدهد و بس .
این در حالیست که چندی قبل نیز سید منصور نادری ازساختمان 15 هزار واحد مسکونی از سوی کشور چین به مردم نوید داده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا