امنیت

مردم از نظامیان در بغلان تقدیر کردند

پلخمری باختر 11 اسد
اقشار مختلف ولایت بغلان امروز  طی گردهمایی باردیگر حمایت شانرا از نیرو های امنیتی کشور ابراز داشتند.
محمود حقمل سخنگوی  والی بغلان به آژانس باخترگفت  که در محفلی که به همین مناسبت در تالارکنفرانس های آن ولایت تدویریافته بود، عبدالحی  نعمتی والی، هئیت رهبری نهاد های دولتی اعم ادارات دولتی،  فرهنگی  قضایی، علمای کرام و نهاد های جامعه مدنی اشتراک کرده بودند .
اشتراک کننده گان با سخنرانی های شان و فدا کار های جان بازانه نهاد های امنیتی را در مبارزه و فدا کاری های جان بازانه نهاد های  امنیتی را در مبارزه علیه دهشت افگننان قابل قدردانستند و شجاعت و دلیری  نظامیان  را در برابر  تروریستان  با اهدای تقدیر نامه ها وتحایف قدردانی کردند .
خدیجه یقین رئیس  امور زنان ولایت بغلان، نوریه حمیدی نماینده فعالان زن و مولوی نادم  رییس شورای علمای  بغلان حرکت نیروهای ملی و دفاعی و امنیتی را علیه تروریستان یک جهاد مقدس دانستند و خاطر نشان ساختند  که نیرو های ملی و دفاعی امنیتی شب و روز   در پی سرکوبی  دشمنانان این سر زمین میباشد.
والی بغلان گفت  که نیرو های ملی و امنیتی  و دفاعی  در برابرتروریستان و پاکسازی کامل قیصر خیل و کوکچنار  که از لانه های چندین ساله  تروریستان محسو ب میشد سرسختانه مقاومت کردند واین قهرمانی برای مردم  قابل قدر است # لیلما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا