سیاست

خطبا و ملا امامان: پیروزی ملت مجاهد کشور در برابر قشون سرخ شوروی حاصل اتحاد، اتفاق و یکپارچگی ملت مومن ما بود

کابل باختر  6 جدی
خطبا و ملا امامان در خطبه های نماز جمعه امروز مردم را  به فرا گیری بیشتر درس و تعلیم و همچنان آماده گی برای شرکت در انتخابات سال آینده درکشور دعوت کردند .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، از مرکز ولایات کشور دراین خطبه ها درمورد تاکیدات دین مبین اسلام در امر فراگیری علم دانش تذکر رفت ونیز از مردم خواسته شد تا برای شرکت در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی آماده گی اتخاذ نمایند و رای شان را برای کسی استعمال نمایند که نسبت دین، مردم و کشور چهره دلسوز و خدمتگار باشد و دراین امر مساعی  به خرچ بدهند .
همچنان دراین خطبه ها به سالروز  تجاوز قشون شوروی وقت در افغانستان نیز اشاره گردید و به روح شهدای گلگون کفن راه آزادی کشور از  چنگ آن قشون اتحاف دعا صورت گرفت .
در خطبه ها بیان گردید که خداوند (ج) پیروزی را نصیب ملت مجاهد افغانستان دربرابر قشون سرخ شوروی وقت گردانید و این پیروزی حاصل اتحاد اتفاق و یکپارچکی ملت مومن و مسلمان ما خوانده شد .
درخطبه ها از موقف رئیس جمهوری اسلامی افغانستان درمورد پیمان امنیتی  و دفاعی با ایالات متحده امریکا حمایت گردید و تاکید صورت گرفت که باید  درزمینه مصالح علیای کشور  مد نظر گرفته شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا