سیاست

احمدضیا مسعود: سیاست های قومی باید کنار کذاشته شود تا بتوانیم یک جامعه ملی را به وجود بیاوریم

کابل باختر 23 حمل
اعضای نهاد اجماع ملی با نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب دیدار نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب به آژانس باختر، در این دیدار اعضای اجماع ملی افغانستان به نماینده فوق العاده رئیس جمهور گفتند برنامه ها و پلان ها بخاطر حفط تحکیم ثبات سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی با اشتراک و مشوره بیشتر از هزار متخصص از سراسر افغانستان آماده کرده ایم که باید به رهبری نماینده فوق العاده رئیس جمهور صورت گیرد.
اعضای اجماع ملی افغانستان در این دیدار حمایت شان را از کارکرد های حکومتی و سیاسی نماینده فوق العاده رئیس جمهور اعلام نمودند.
آنان از نماینده فوق العاده رئیس جمهور خواهان حمایت از متخصصین بخش های مختلف در کشور شده و خواهان ایجاد زمینه های شغلی برای آنان شدند .
آنان مسئولیت نماینده فوق العاده رئیس جمهور را به عنوان عضو فامیل احمد شاه مسعود قهرمان ملی کشور، بزرگ عنوان نموده گفتند : باید در زمینه حفظ وحدت ملی مردم افغانستان کار های جدی نماید.
نماینده فوق العاده رئیس جمهور ضمن سپاس گزاری از اعضای نهاد اجماع ملی افغانستان بیان داشت: متخصصین و تمام کسانی که در قسمت ایجاد ثبات سیاسی و اجتماعی اقتصادی کار می کنند مسئولیت بزرگی برای تغیر در وضعیت زندگی مردم دارند.
نماینده فوق العاده رئیس جمهور علاوه نمود تمام کسانی که در راس حکومت ، اتحادیه ها و نها های ملی قرار دارند باید به فکر این باشند که چطور بتوانند در قسمت عصری سازی زندگی مردم و ایجاد ثبات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی کار های عملی انجام دهند .
وی همچنان به اعضای نهاد اجماع ملی گفت باید سیاست قومی در کشور کنار گذاشته شود تا بتوانیم یک جامعه ملی را به وجود بیاوریم.
وی تصریح نمود که کلانترین مسئولیت ما همین خواهد بود که یک جامعه ملی را بسازیم تا هویت ملی خود را نهادمند ساخته و ساختار های قومی را از میان برداریم تا بتوانیم دمکراسی را به صورت درست آن در افغانستان نهادمند بسازیم و گروه های قومی مذهبی به این عقیده برسند که زندگی مشترک و همدیگر پذیر داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا