امنیت

پولیس کابل :درخصوص ردیابی شهروند ربوده شده استرالیایی پیشرفت های وجود دارد

کابل باختر/ 17/ عقرب
وزارت خارجه استرالیا تائید کرد که یک شهروند آنکشور درافغانستان ربوده شده است .
به گزارش آژانس باختر ، وزارت خارجه استرالیا شب گذشته با نشر اعلامیه گفته است که یک شهروند آن کشور از کابل ربوده شده است.
درخبرنامه تذکر رفته که خانم ربوده شده برای یک موسسه خیریه کارمیکرد.
درهمین حال سفارت استرالیا درکابل گفته است که آنها با منابع امنیتی افغان کارمیکند تا این خانم به گونه مصئون از قید ربایندگان آزادگردد.
جنرال عبدالرحمن رحیمی قوماندان پولیس کابل میگویدکه دراین خصوص پیشرفت های صورت گرفته و این خانم به زودی آزاد خواهد شد .
او دراین خصوص توضیح بیشتر نداد.
معلوم نگردیده که این خانم با چه انگیزه ربوده شده است قبلاً یک خانم آلمانی و یک خانم هندی ازحوالی منطقه که خانم استرالیایی ربوده شده اختطاف شده بودندکه بعداً رها شدند اخباری وجود دارد که رهایی این دو خانم به اساس معامله پولیس صورت گرفت مگر منابع امنیتی و منابع رسمی درحکومت افغانستان ودو کشورکه شهروندان شان ربوده شده بودند دراین خصوص چیزی نگفته اند.
این شهروند استرالیایی درسرک هشتم قلعه فتح الله زندگی میکرد ومحل که او از آن ربوده شد فقط حدود صدمتر بایک پوسته پولیس فاصله داشت.
حدودچهارماه قبل نیز یک شهروند دیگر استرالیایی با یک تعبه امریکا که برای پوهنتون افغان به امریکا کارمیکردند از ساحه دارالامان ربوده شدند که از سرنوشت آنها تااکنون اطلاعی دردست نیست . باری نیروهای ویژه امریکایی عملیاتی در شرق افغانستان به هدف رهایی این دو انجام دادند که موفقیت آمیز نبود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا