سیاست

ولسی جرگه نگران وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر در بدخشان است

کابل باختر 14 ثور 
منشی ولسی جرگه خواستار کمک رسانی عاجل و توجه جدی حکومت و نهادهای ملی و بین المللی به آسیب دیده گان حوادث اخیر ولایت بدخشان شد
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ولسی جرگه به آژانس باختر، عبدالرؤف انعامی منشی ولسی جرگه با وزیر احیا و انکشاف دهات،معاون ادارۀ مستقل مبارزه با حوادث طبیعی و معاون هلال احمر افغانی، ملاقات کرد.
در این ملاقات که برخی از نماینده گان ولایت بدخشان نیز حضور داشتند، منشی ولسی جرگه با ابراز تأسف از وقوع حادثه لغزش زمین در ولسوالی خواهان ولایت بدخشان که باعث شهادت بیش از 50 تن و بی خانمان شدن شمار زیادی از اهالی گردید، خواستار کمک رسانی عاجل و توجه جدی حکومت و نهادهای ملی و بین المللی به آسیب دیده گان شد.
منشی ولسی جرگه با اشاره به وضعیت دشوارگذر جغرافیایی منطقۀ آسیب دیده و فقر و تنگدستی اهالی، اظهار داشت که آسیب دیده گان در شرایط فوق العاده سخت قرار دارند و نیازمند کمک فوری اعم از سرپناه و مواد خوراکه می باشند.
نصیر احمد درانی وزیر احیا و انکشاف دهات،قاسم حیدری معاون ادارۀ مستقل مبارزه با حوادث طبیعی  و ولی زاده معاون ادارۀ هلال احمر افغانیپیرامون کمک رسانی به آسیب دیده گان به منشی ولسی جرگه معلومات ارائه نموده، افزودند که آماده گی های لازم برای کمک رسانی های بیشتر به متضررین ولسوالی خواهان ولایت بدخشان روی دست است.
در همین حال، وکلای حاضر ولایت بدخشان خواهان کمک های بیشتر و شفافیت در انتقال و توزیع آن شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا