سیاست

اعلامیۀ مشرانو جرگۀ

کابل 11جوزا باختر
اعلامیۀ مشرانو جرگۀ با صدور اعلامیۀ حملۀ تروریستی برمقر قوماندانی امنیۀ ولایت ننگرهار را محکوم کرد
در اعلامیه گفت شده، فضل هادی مسلم یار رییس واعضای مشرانو جرگه  شورای ملی ؛حملۀ انتحاری شب گذشته بر دفترقوماندانی امنیۀ ولایت ننگرهاررا که بدون شک از سوی اداره جهنمی  آی .اس . آی سازماند هی گردیده وباعث جراحت قریب بیست تن از هموطنان و ویرانی  بخشی از تعمیر قوماندانی ومنازل مسکونی  گردید به شدید ترین الفاظ تقبیح ومحکوم می دارد.
در اعلامیه تذکر رفته که ، این  حمله ترور یستی و که در نوع خود بی سابقه بودطوری صورت گرفته که حوالی ساعت یازدو نیم شب دوشنبه ، نخست دوموتر مملو از مواد انفجاری یکی پی دیگردر دروازه های  اول ود وم قوماندانی پولیس ننگر هار انفجار داده  شد ومتعاقبا چار مهاجم مسلح  پیاده وارد قرار گاه پولیس گردیده وبا منسوبین پولیس به درگیری می پردازند   ولی در ظرف چند ساعت در اثرعملیات ومقاومت دلیرانۀ  وفدا کارانۀ پولیس این قوماندانی  هرچار مهاجم نیزبه جهنم فرستاده می شوند  ویک بار دیگر تجربۀ ناکام تروریستان  که همواره خود شانرا در تاریکی جهل وجنایت به کشتن می دهند تکرار می گردد.
   یکی از این تروریستان که زنده دستگیر شده معلوم گردیده که او تبعۀ پاکستان است که این خود گواهی می دهد که پاکستان وسازمان جنایت کار  آی .اس . آی  آن هر گز به تعهدات خود وفادار نبوده ودوست مردم افغانستان شده نمی توانندو از رهبری دولت افغانستان تقاضا می شود که به پاکستان اعتماد نکند وتمام خیانت ها وجنایات هولناک  به رخ جهانیان بکشانند تا  جوامع بشری هر چه عمیق تر متوجۀ این دانۀ کثیف سرطانی شوند وبا تحریم وسر کوب آن ،  بشریت را از شر آن نجات دهند.
از سوی دیگر مردم ننگرهار به چشم سر می بینند که در این روزها آی .اس . آی  تقریبآ در پنج ولسوالی این ولایت، وسیعا در تبدیل نمودن جایگاه طالبان قبلی به گروه داعش مصروف است و با ته کشیدن بیرق های سفید طالبی  و برافراشتن بیرق های سیاه داعشی جنگ وو حشت را در ننگرهار  وماحول آن گرم ساخته اند.
رییس واعضای مشرانو جرگۀ شورای ملی ضمن تقاضای مجدانه برای تداوی مجروحان این حادثۀ تروریستی، از رهبری حکومت وحدت ملی  می خواهد که راهکار های موثری در امر مبارزه جدی با تروریستان ، تدابیر همه جانبه اتخاذ نماید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا