سیاست

داکتر عبدالله: اصلاحات در دستگاه سیاسی و تخنیکی دولت نیاز جدیست

کابل/6/عقرب/باختر
رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با کارمندان حرفه ای و مسلکی  جمهوری اسلامی افغانستان ملاقات کرد.
به گزارش آژانس باختر: رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز در دفترکارش در قصر سپیدار با تعدادی از کارمندان  جمهوری اسلامی افغانستان دیدار نمود. نخست در این دیدار مسوولین و کارمندان مسلکی احراز مقام ریاست اجرائیه را برای داکتر عبدالله عبدالله تبریک گفته و از بارگاه ایزد متعال خواهان موفقیت های ایشان شدند. سخنرانان تشکیل حکومت وحدت ملی را گامی برای حل مشکلات مردم افغانستان و تحقق آرمانهای شهداء خواندند. آنها گفتند: اصلاحات در دستگاه سیاسی و تخنیکی دولت نیاز جدی است.
رهبران سیاسی برای تحقق حقوق عامه نقش برازنده دارند. کادر های تخنیکی در شکل گیری ‌‌پالیسی و اصلاحات در حکومت کمک میکنند.
در رابطه مثمریت٬ موثریت و حسابدهی ادارات اقدامات جدی و هماهنگ صورت گیرد.
در ادامه برنامه پیشنهادات  مشخصی از سوی شرکت کنندگان خدمت جناب رییس اجراییه تقدیم شد. ایجاد نهاد مشورتی از رهبران سابق حکومتی برای مشوره دهی و ایجاد خانه فکر  یکی از پیشنهادات این تیم بود.
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان از تشریف آوری مسوولین ادارهء امور تشکر نمود و از کارکرد های ایشان قدردانی کرد. رئیس اجرائیه در ادامهء صحبت هایش افزود:‌ حکومت وحدت ملی به خدمت به شما٬ اصلاحات در نظام و ادارات و عملی ساختن وعده های انتخاباتی متعهد است.
داکتر عبدالله عبدالله گفت: با وجود مشکلات جدی در تمام سطوح جوانان  زحمت کشیده اند و حضور این جوانان را یک امیدواری خواند. از همه کادر ها و تجربه های ایشان باید استفاده درست صورت گیرد و کار به اهلش سپرده شود و مصئونیت کاری برای کارمندان دولت ایجاد شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا