سیاست

رئیس جمهوری با هیئت رهبری وزارت صحت عامه، دیدار کرد

کابل 7 سرطان باختر
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز با هیئت رهبری وزارت صحت عامه و مسوولان شفاخانه های افغان- جاپان و محمد علی جناح از طریق ویدیوکنفرانس، صحبت کرد.
در این ویدیوکنفرانس که در ارگ انجام شدو رئیس عمومی ادارۀ امور و رئیس ادارۀ بازرس نیز حضور داشتند، در خصوص عرضه خدمات بهتر صحی و مبارزۀ مؤثر با ویروس کرونا، صحبت شد.
هیئت رهبری وزارت صحت عامه،با صحبت در مورد فعالیت ها و مشکلات شان، پیشنهاد های خود را در خصوص عدم پرداخت معاش کارمندان  شفاخانه های افغان- جاپان و محمد علی جناح با رئیس جمهور شریک کردند.
رئیس جمهوری پس از استماع صحبت ها و پیشنهاد های متذکره، از داکتران و سایر کارمندان خدمات صحی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، قدردانی کرد و به اداره های مربوط وظیفه سپرد که در قسمت اجرای به موقع معاش آنان اقدامات عاجل کنندو گزارش اجراات شان را به ریاست جمهوری ارائه کنند.
رئیس جمهوری به ادارۀ بازرس هدایت داد که اتهام های وارده مبنی بر سؤاستفاده از امکانات مبارزه با ویروس کرونا را به صورت جدی بررسی کندو نتایج یافته ها را به ریاست جمهوری گزارش دهد.
همچنان رئیس جمهوری کشور به ریاست عمومی ادارۀ امور وظیفه سپرد که در همکاری با وزارت صحت عامه، موضوع رفع نیازهای این وزارت را مورد پیگیری قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا