جامعه

خطبای نمازجمعه : وحدت ملی و اتحاد وهمبستگی ضامن پیروزی کشور و مردم ماست کابل باختر/ 17/ اسد خطبای نماز جمعه مردم را امروز به پیروی از احکام دینی و تامین هرچه بیشتر وحدت ملی دعوت کردند. این خطبا همچنان صلح را یکی از نیازهای اولی مردم ، خواندند و از م

کابل باختر/ 17/ اسد
خطبای نماز جمعه مردم را امروز به پیروی از احکام دینی و تامین هرچه بیشتر وحدت ملی دعوت کردند.
این خطبا همچنان صلح را یکی از نیازهای اولی مردم ، خواندند و از مخالفان مسلح دولت خواستند تا به ندای دولت افغانستان تن دردهند و صلح نمایند تا مردم کشور ازیر بار شوم جنگ و ناامنی که بدبختی های جامعه را سبب شده است ، نجات یابند.
به گزارش خبرنگاران آژانس باختر از برخی مساجد مرکز وولایات، همچنان خطبای نماز جمعه ضمن بیان احکام الهی و ارشادات نبوی حفظ وحدت ملی را امر دینی خواندند و از مردم خواستند تا برای تحکیم آن بکوشند، یکپارچگی ، همدلی وهمبستگی شان را تقویت بخشند.
خطبا همچنان از ستادهای انتخاباتی دو نامزد ریاست جمهوری خواستند تا با درنظرداشت منافع مردم و کشور همدیگر پذیری ، برده باری و تحمل را پیشه کنند و بخاطر خیرو فلاح افغانستان و مردم از سخنان تند و رکیک به آدرس همدیگر بپرهیزند زیرا نفاق درجامعه باعث بدبختی مردم میشود و اتحاد و همبستگی ضامن پیروزی و کامیابی کشور و مردم ماست .
خطبای نماز جمعه یکبار دیگر از مخالفان مسلح دولت خواستند تا از جنگ و برادرکشی دست بردارند و برای تامین صلح و آشتی تلاش کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا