سیاست

قومندان عمومی نیروهای ناتو و حمایت قاطع، از ادامه حمایت آن نیروها برای تامین امنیت غزنی اطمینان داد

غزنی 1 قوس باختر
قومندان عمومی نیروهای ناتو و حمایت قاطع در سفر به غزنی دیروز  از ادامه حمایت آن نیروها برای تامین امنیت غزنی اطمینان داد.
محمد عارف نوری سخنگوی والی غزنی به آژانس باختر، جنرال اسکات میلر قومندان عمومی ناتو و حمایت قاطع در افغانستان در دیدار با مسوولان غزنی از رسیدگی به نیازمندی های نیروهای امنیتی، افزایش حمایت و تمرکز نیروهای شان به آن ولایت اطمینان داد.
جنرال میلر افزود: ما در کنار مردم افغانستان در برابر هراس افگنان مبارزه می کنیم و در راستای حمایت نیروهای امنیتی افغان متعهد هستیم.
این جنرال امریکایی از ایستادگی و مقابله مؤثر نیروهای امنیتی که با امکانات اندک حمله های گستردۀ مخالفان مسلح  را در غزنی دفع و خنثی ساختند، قدردانی کرد.
مسوولان غزنی در دیدار با جنرال میلر در مورد وضعیت جاری امنیتی در غزنی، توانمندی موجود نیروهای امنیتی آن ولایت در برابر مخالفان و تهدیدات امنیتی، نیازمندیهای نظامیان، فشارهای موجود و چگونگی از بین بردن تهدیدات امنیتی در سراسر غزنی معلومات دادند.
وحیدالله کلیمزی والی غزنی گفت که ضرورت جدی است تا به نیازمندی های نیروهای امنیتی ما در غزنی رسیدگی شود و در کنار آن نیاز به استقرار نیروهای قطعات خاص کماندوها و ضربتی به خاطر اقدامات کوبنده در برابر تحرکات دشمن می باشد تا سر وقت جلو هرگونه تهدید امنیتی را بگیرند. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا