سیاست

مارشال محمد قسیم فهیم انتخاب دکتور روحانی را تبریک گفت

 کابل باختر/ 2/ سرطان

مارشال محمد قسیم فهیم معاون اول ریاست جمهوری پیام تبریکیه عنوانی حجت الاسلام دکتور حسن روحانی ، بمناسبت انتخاب شان به حیث رییس جمهوری اسلامی ایران فرستاده شده است.

به اساس معلومات دفترسخنگوی وزارت امور خارجه به آژانس باختر ،درپیام گفته شده ، بدینوسیله مراتب گرمترین تبریکات و احترامات صمیمانه خود را به مناسبت انتخاب شما از سوی مردم ایران در انتخابات اخیر به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران ، به شما ، مقام معظم رهبری و ملت برادر ایران ، پیشکش میدارم .

روشن است که اشتراک گستردهء مردم درانتخابات  و انتخاب شایسته ملت ایران ، نوید دهنده فصل تازه یی درتاریخ آن سرزمین میباشد و شما می توانید به یاری خداوند بزرگ و با تدبر و فرزانه گی هایی که دارید در سایه نظام جمهوری اسلامی ، بر مشکلات جاری درکشور فایق آیید.

امیدوارم که دردوره ریاست جمهوری شما برادر و دوست مردم افغانستان ، روابط میان دو کشور همسایه بیش از هروقت دیگر تحکیم یافته و همکاری میان دوکشور دوست و برادر به سطح بالایی ارتقا یابد.

میدانم که هردو کشور سهم بسزایی درتحکیم صلح وثبات در منطقه وجهان دارند.

 امیدوارم هردو کشور بتوانند درکنار همدیگر راه های بهتر همکاری های همه جانبه را دریابند و آنرا تحقق بخشند و کشورهای مان با قدم های استوار به سوی ترقی و پیشرفت به پیش روند.

با اغتنام از فرصت مراتب احترامات فایقه خود را تجدید کرده ، برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی های بیشتری رادرراه خدمت به مردم دوست و برادر ایران ، از خداوند بزرگ استدعا میدارم . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا