آموزش

تصدیق نامه ها مدیریت ورابطه میان مردم توزیع شد

ایبک / باختر/ 15/ حوت

برای نخستین بار صد ها تن از آمرین مکاتب سمنگان روش مدیریت و چگونگی تامین رابطه میان مردم و معارف را آموزش دیدند.

فرمان الله رییس هیئت اعزامی وزارت معارف ، به آژانس باختر گفت ، دراین برنامه آموزشی که هدف آن بلندبردن ظرفیت کاری آمرین مکاتب درسطح ولایت و تامین ارتباط آنان دراجتماع میباشد، چهارصدو پنجاه و هشت تن از مدیران ، آمرین و سرمعلمان مکاتب مرکز وولسوالی های شش گانهء این ولایت به مدت چهل روز شرکت داشتند.

وی افزود، هماهنگی میان مردم و مسوولان معارف در سطح قریه جات، ولسوالی ها و همچنان آگاهی خانواده ها از ارزش واهمیت علم و دانش که توسط آمرین مکاتب در ساحات دوردست سبب میشود که یک ارتباط تنگاتنگ میان مردم و مسوولان معارف به وجود آید.

به گفته وی این امر باعث میگردد ازیک طرف مردم در تامین امنیت فزیکی مکاتب همکاری نموده و از طرف دیگر فرزندان شان را تشویق نموده همه روزه بالای دروس شان حاضر باشند.

مولوی عبدالعزیز رییس معارف سمنگان حین توزیع تصدیق نامه ها به فارغان گفت آرزو دارم با اندوخته های خود کیفیت معارف را بلند ببرید.

 این برنامه به همکاری مالی بانک جهانی راه اندازی شده بود.

 ازسوی هم برنامه دیگر آموزشی تحت نام آموختن مضمون برای یکصدو هفتادتن از معلمین اناث مکاتب مرکز وولسوالی های این ولایت ازسوی کمیته سویدن به مدت سه هفته راه اندازی شده بود ، نیز خاتمه یافته و برای آن ها تصدیق نامه ها توزیع گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا