امنیت

زرع و قاچاق موادمخدر در بغلان کاهش یافته است

پلخمری/ باختر/ 7/ قوس
زرع و قاچاق موادمخدر درولایت بغلان امسال کاهش یافته است این کاهش مبنی برکشت و بدست آمدن موادمخدر و بازداشت قاچاقچیان بعمل آمده است.
سمونوال نظام الدین نظام مدیر عمومی مبارزه با موادمخدر قوماندانی امنیه ولایت بغلان به آژانس باختر گفت: پروسه زرع موادمخدر دربغلان درنتیجه محدود شدن فعالیت های قاچاق چیان موادمخدر سال به سال درحال کاهش میباشد.
نظام عامل عمده و اساسی کاهش زرع خشخاش در ولایت بغلان راجلوگیری از فعالیت قاچاق چیان موادمخدر درعرصه قاچاق و ترافیک موادمخدر به خارج از این ولایت عنوان کرده خاطر نشان ساخت .
طی سالروان پولیس مبارزه با موادمخدر توانسته با استفاده ازشصت و یک قضیه جداگانه جمعاً مقدار یکهزارو ششصد و سی و شش کیلو گرام موادمخدر ازجمله پودرهیروئین ، تریاک ،چرس ، هفده لیتر مشروبات الکهولی را درنتیجه عملیات های جداگانه از ساحات مختلف بغلان کشف و بدست آورد.
منبع علاوه کرد : افزون بربدست آوردن موادمخدر فوق هفتادو هفت تن از قاچاقچیان را با بیست و دو عراده وسایط تیز رفتار و چهل و هفت میل سلاح مختلف النوع نیز بدست پولیس مبارزه با مواد مخدر افتاده است.
مدیر مبارزه با مواد مخدر رمز موفقیت پولیس را متعهد به وظیفه مسلکی بودن پولیس و کسب تجربه کاری ، ارتقای ظرفیت کاری منسوبان این مدیریت عنوان کرده اطمینان دادکه ما درتلاش هستیم تا بیش از پیش عرصه فعالیت قاچاق چیان را دراین ولایت روز تا روز تنگ تر و محدود تر سازیم .   

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا