ورزش

جام حذفی فوتبال ایتالیا

پیروزی بیهوده آ.اس رم/ لاتزیو به فینال رسید
منابع خبری بین المللی 18 حمل باختر
تیم فوتبال لاتزیو با وجود شکست سه بر دو مقابل همشهری و رقیب همیشگی خود «آ.اس رم» به دیدار پایانی جام حذفی باشگاه های ایتالیا راه یافت.
دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های ایتالیا، دیروز آغاز شد و طی آن تیم های آ.اس رم و لاتزیو شهرآورد پایتخت ایتالیا را در ورزشگاه المپیک رم برگزار کردند که رم به پیروزی 3 بر 2 رسید، اما لاتزیو در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب 4 بر 3 راهی فینال شد.
این دیدار در حالی آغاز شد که لاتزیو در بازی رفت با حساب دو بر صفر به پیروزی دست یافته بود و کار چندان دشواری برای فینالیست شدن نداشت.
در دیدار برگشت بازیکنان آ.اس رم برای جبران شکست بازی رفت با انگیزه زیادی کار را آغاز کردند، اما عملکرد مناسبی لاتزیو در بخش دفاعی سبب شد تا به تدریج کار به خشونت کشیده شود.
در دقیقه 37 و بر خلاف روند بازی این تیم لاتزیو بود تا با ضربه «سرگئی میلینکوویچ» به گل دست یافت، اما «استفان الشعروای» پیش از پایان نیمه نخست گل تساوی را به ثمر رساند تا امیدهای اندک آ.اس رم زنده شود.
در دقیقه 51 «چیرو ایموبیله» که فصل درخشانی را در خط حمله لاتزیو سپری می کند، دومین گلزن این تیم لقب گرفت تا سند صعود تیمش را امضاء کرده و به آرزوهای رم پایان دهد.
در دقیقه 66، «محمد صلاح» مهاجم مصری گل دوم و تساوی آ.اس رم را به ثمر رساند که این گل برای صعود تیم تحت هدایت «لوچیانو اسپالتی» کافی نبود.
در دقیقه 90، «محمد صلاح» گل دیگری را برای تیمش به ارمغان آورد تا آ.اس رم به پیروزی بیهوده 3 بر 2 دست یافته، اما شاهد شادی رقیب خود باشد که به دیدار پایانی رسید.
چهارشنبه شب و در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، ناپولی در ورزشگاه «سن پائولو» میزبان یوونتوس خواهد بود.
تیم فوتبال یوونتوس در دیدار رفت به پیروزی سه بر یک رسید تا در آستانه فینالیست شدن باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا