فرهنگ

حسینه صافی : وزارت اطلاعات وفرهنگ هویت ملی مردم کشور را انعکاس می دهد

کابل باختر10 اسد
حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز دردیدار ازریاست هنرستان ، کارکرد های آن اداره را بررسی کرد .
به گزارش خبرنگارآژانس باختر،  دراین دیدار مسوولان و کارمندان بخش های مختلف هنرستان، کارکرد ها ، دستاورد ها و مشکلات فرا راه کارشان  را با سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ شریک کردند .
آنان کمبود مواد کار ، وسایل کار و همچنان نبود یک سالون مناسب نمایش آثار نقاشی ، خطاطی و صنایع دستی را از مشکلات عمده این ریاست خاطر نشان کردند و خواهان توجه و رسیدگی به این موارد شدند.
حسینه صافی ازکارکرد های مسوولان و منسوبان ریاست هنرستان ملی که با امکانات کم به کار بهترتلاش کرده اند ، ستایش کرد و گفت که وزارت اطلاعات وفرهنگ انعکاس دهندۀ هویت ملی مردم افغانستان است و ازطریق این وزارت باید فرهنگ تمام مردم افغانستان انعکاس  داده شود.
وی افزود که با وجود آن که از وزارت اطلاعات وفرهنگ توقع بسیار است اما کمترین بودجه به این وزارت داده شده است و ازاین رو بسیاری ازبخش های مربوط ، به کمبود امکانات مواجه می باشد .
حسینه صافی درراستای رفع مشکلات بخش های مختلف ریاست هنرستان ملی درحد امکان وعده رسیدگی داد و برشفافیت امور تاکید کرد .
سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ همچنان ازبخش های مختلف هنرستان ملی دیدن کرد و خاطرنشان کرد که مسوولان و هنرمندان این نهاد ، دربرگزارکردن نمایشگاه های نقاشی ، خطاطی ، میناتوری، صنایع دستی و سایر فراورده های هنری این نهاد ، بکوشند.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا