سیاست

اعضای سازمان جوانان سرخ پارسا مشکلات محیطی شان را با احمد ضیا مسعود مطرح کردند

کابل 12حمل باختر
اعضای سازمان جوانان سرخ پارساِ ولایت پروان، در دیداری با احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب مشکلات محیطی شان را شریک ساخته و خواهان رسیده گی از سوی مراجع مربوطه شدند.
دفترمطبوعاتی  نماینده فوق العاده رئیس جمهور به آژانس باخترخبر داد، اعضای این سازمان در این دیدار بیان داشتند که ولسوالی سرخ پارسا ولایت پروان یکی از دورترین و محروم ترین ولسولی های ولایت پروان بوده و طی چندین سال گذشته از خدمات رفاهی_اجتماعی و محیطی چندانِ برخودار نشده و مقامات مرکز توجه لازم را به این ولسوالی نکرده اند.
به گفته اعضای سازمان جوانان سرخ پارسا از میان ده ها جوان تحصیل کرده سرخ پارسا تا هنوز یکی از آنها موفق به ادامه تحصیل در بیرون از کشور نشده اند.
آنها فراهم سازی زمینه کار، تعلیمات و تحصیلات را یکی از نیازمندی های شان عنوان کرده و از نماینده فوق العاده رییس جمهور خواستند تا در راستای رفع آن توجه جدی کند.
احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب با بیان این که جوانان ستون فقرات کشور بوده بیان داشت که برای فراهم سازی زمینه تحصیلات عالی و رسیده گی به مشکلات محیطی جوانان سرخ پارسا به مسوولان هدایت داده و توجه جدی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا