ورزش

محمداشرف غنی رئیس‌جمهوربا ورزش‌کاران مدال‌آور دیدار کرد

کابل باختر 26 سنبله
محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان دیروز با سه تن از ورزشکارانی که در مسابقات خارج از کشور اشتراک  و پس از کسب مدال ها به وطن برگشته اند، دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،دراین دیدار که در ارگ انجام، رئیس‌جمهور کشور کسب مدال طلا از سوی سیر بهادرزاده در مسابقات (ام  ام  ای) ورزش‌های آزاد، کسب مدال طلا از سوی یاسین قادری در مسابقات آسیایی زیبایی‌اندام و کسب مدال برونز از سوی عبدالرازق رضایی در مسابقات ووشو میان کشورهای اسلامی را  به آنان تبریک گفته افزود: شما با این دستاوردها، به افغانستان افتخار آوردید.
رئیس جمهور گفت، شما با این موفقیت و دستاورد خود در مسابقات خارج از کشور، برای من و همه مردم افغانستان خوشی به ارمغان آوردید. وی خاطرنشان کرد که در دوسال آینده، برای ورزش کشور در بودجه سهم خاص داده خواهد شد.
ورزشکاران نیز از توجه و حمایت خاص رئیس‌جمهور کشور به خاطر رشد ورزش و تشویق و ورزشکاران تشکر کرده گفتند: شما با حمایت‌های همه‌جانبۀ‌تان به ورزشکاران را روحیۀ بخشیدید که آن‌ها به کشور‌شان موفقیت و افتخار می‌آفرینند. 
در اخیر، رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، به منظور قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران مدال‌آور، کمک‌های نقدی نیز به آن‌ها اعطا‌ کرد.# احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا