سیاست

محمد اشرف غنی رئیس جمهور با نمایندگان شورای سراسری زون جنوب شرق دیدار کرد

کابل/باختر/21 میزان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز با نمایندگان شورای سراسری زون جنوب شرق، دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا محمد نواز، عبدالصمد ځاځی و سیف الله به نمایندگی از دیگران صحبت نموده، از دستآوردها و تلاش های رئیس جمهور قدردانی کردند و از مذاکرات بین الافغانی صلح و موقف قوی وی در برابر زورمندان، حمایت قاطع شان را اعلام نمودند.
بزرگان متذکره مشکلات محلی شان را با رئیس جمهور شریک ساختند و با تاکید گفتند که هدف شورای سراسری زون جنوب شرق، خدمت به مردم و وحدت آنان است و در این راستا آمادۀ هرگونه همکاری با حکومت می باشد.
سپس رئیس جمهور غنی صحبت کرد و ضمن اینکه نقش علما، متنفذین و بزرگان را در حل مشکلات مردمی ارزشمند خواند، از آنان خواست تا در هماهنگی با حکومت در زمینۀ حفاظت شاهراه ها، حل منازعات، صلح و بخش های دیگر، همکاری بیشتر نمایند.
رئیس جمهور کشور گفت که برای زون جنوب شرق به شمول ولایت زابل، کمپلکس های اداری اعمار می گردد. وی افزود که در قسمت پروسس و صادرات زعفران تلاش های زیادی در جریان است و در این بخش ایجاد اتحادیه ها موثر می باشد.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد در سال جاری کود مشخص در بودجه برای کوچیان در نظر گرفته می شود و همچنان برعلاوۀ تطبیق پروژه های بزرگ، در زمینۀ اسکان کوچی ها و رشد مالداری آنان، توجه خواهد شد. ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا