سیاست

معاون دوم رییس جمهور: در حکومت جدید همه کارها بر مبنای لیاقت و شایستگی خواهد بود

کابل/30/میزان/باختر
قانون پوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری در دیدار با اعضای شورای افسران وزارت داخله اظهار داشت: حکومت جدید عزم  قاطع دارد تا همه کارها بر اساس لیاقت و شایستگی صورت گیرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: او همچنان درین دیدار گفت؛ گرچه ضرورت های امروز و گذشته افغانستان متاسفانه به گونه ای است که معیار تقسیم بندی ملیتی را در بخش نیروهای امنیتی توجیه می کند؛ اما این معیاری درستی نیست و باید همه کارها بر مبنای شایستگی و لیاقت انجام شود.
معاون رییس جمهور افزود گفت: پولیس یکی از خدمتگار ترین نیروهای امنیتی کشور است و بخشی از مشکلات پولیس ناشی از عدم تقسیم درست صلاحیت ها و و ظایف است حکومت جدید مصمم است ساختار شفاف را در قسمت عملکرد بخش های مهم حکومت از جمله بخش امنیتی ایجاد نماید.در این دیدار افسران وزارت داخله برخی از مشکلات مر بوطه را مطرح نموده و ضمن اعلام آمادگی برای خدمت به وطن، خواستار حمایت جدی حکومت وحدت ملی از نیروهای امنیتی به خصوص سربازان پولیس شدند.
متقابلاً معاون رییس جمهور ضمن تقدیر از کارکرد نیروهای امنیتی، به آنان اطمینان دادکه رفع مشکلات موجود در صفوف نیروهای امنیتی یک ضرورت است وحکومت جدید در مورد آن اقدام خواهد کرد.
بر اساس یک خبر دیگر؛
مصطفی رضایی مخترع جوان کشور، از سوی معاون دوم رییس جمهور مورد تشویق قرار گرفت.
مصطفی رضایی، مخترع جوان کشور همراه با وکیل رضا خوشک و دیگر همراهان با حضور در دفتر سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان با وی دیدار کرد. معاون رییس جمهور کسب مدال نقره توسط مصطفی رضایی در نمایشگاه بین المللی اختراعات در کشور اوکراین را به وی و جامعه علمی کشور تبریک گفته و از تلاش این جوان در راستای کسب دانش، تجلیل کرد.
مصطفی رضایی اخیراً در نمایشگاه بین المللی منعقده اوکراین برنده مدال نقره از این نمایشگاه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا