اقتصاد

افزایش عواید اداره مواد نفتی و گاز مایع بغلان

پلخمری باختر 17 حمل
درعواید اداره مواد نفتی و گاز مایع ولایت بغلان درربع اول در سال مالی 1395 درمقایسه با  ربع اول سال گذشته افزایش رونما گردیده است .
این عواید که برخاسته از جمع آوری کمیشن فروشات مواد نفتی یکصدوپانزده پمپ استیشن درولایت بغلان و بامیان، به کرایه دادن جایداد های مواد نفتی شامل تانک های تیل و ذخایر مواد نفتی بوده که از جمله چهارده پایه پمپ استیشن های آن دولتی و متباقی آن خصوصی می باشند .
جهانگیر جوان مدیرعمومی مواد نفتی وگازمایع ولایت بغلان به آژانس باختر گفت: مجموع عواید ربع اول سال 1395 این اداره جمعاً مبلغ دو ملیون و ششصد و هشتاد و دو هزار و ششصد و سی افغانی(2682630) بوده که این رقم درمقایسه با مبلغ دو ملیون و هفتاد و چهار هزار و هشتصد و هشتاد و هفت افغانی(2074887) که در ربع اول سال 1394 بدست آمده بود بازگو کننده افزایش قابل ملاحظه درعواید این اداره می باشد.
جهانگیر جوان افزود، ما تلاش می ورزیم که در سال روان افزون بر ازدیاد سطح عواید اداره مواد نفتی و اعمار تاسیسات پنجصد تنی گاز مایع درولسوالی اندراب ها جایداد های این اداره که از جمله چهار جریب زمین آن درولسوالی خنجان و چهار جریب دیگر درساحه پارک های شمرق و موازی یازده جریب دیگر آن درجوار اداره مواد نفتی توسط افراد غصب شده است از چنگ غاصبان نجات داده شود.
جوان اضافه کرد، افزون بر موجودیت تاسیسات نفتی فوق الذکر به تعداد ده عراده واسطه تانکری نقلیه را غرض انتقال مواد نفتی از بنادر به ولایت بغلان نیز در اختیار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا