فرهنگ

حسینه صافی برشفافیت و حسابدهی درامور، تاکید کرد

کابل باختر6 سرطان
برنامه آموزشی " مدیریت نوین " که برای مدیران اداری ریاست های اطلاعات وفرهنگ ولایت های کشور برگزار شده بود ،  دیروز پایان یافت .
به گزارش آژانس باختر، این برنامه ازسوی وزارت اطلاعات وفرهنگ ،  به هدف بهبود روند کار ، عرضه خدمات باکیفیت و تقویت سیستم هماهنگی به خاطرایجاد اداره سالم و حسابده ، برگزار شد و 5 روز ادامه داشت .
حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ درمراسم پایان این دوره آموزشی ، صحبت کرد و برگزاری برنامه های آموزشی را درارتقای ظرفیت کارکنان  و بهبود کار اداره  ارشمند دانست.
همچنان سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ابراز امیدواری کرد که اشتراک کنندگان ، ازداشته های این دوره آموزشی استفاده موثر کرده باشند و پس از این درعرصه کارشان تغییرات مثبت  ایجاد شود.
وی توجه به ارتقای دانش مسلکی  کارمندان مربوط را از اولولیت های وزارت اطلاعات وفرهنگ دانست و برشفافیت و حسابدهی درامور اداره ، تاکید کرد .
همچنان یک تن از اشتراک کنندگان این دوره آموزشی به نمایندگی دیگران صحبت کرد و ازتوجه رهبری وزارت اطلاعات وفرهنگ به خاطر برگزاری این برنامه تشکر کرد .
او خواهان توجه بیشتر وزارت اطلاعات وفرهنگ به اداره های ولایتی این وزارت شد وگفت که با استفاده ازآنچه  آموخته اند، درعرصه کارشان تغییرات مثبت به عمل خواهند آورد .
دراخیر این مراسم گواهی نامه ها ازسوی مسوولان برای اشتراک کنندگان این دورۀ آموزشی ، توزیع شد .   احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا