سیاست

مسوولان شش بخش کارکردهای شش ماه گذشته شانرا ارائه کردند

چاریکار/ باختر/ 7/ سنبله
مسوولان شش بخش عمده امروز درولایت پروان چگونگی کارکردهای شان را درشش ماه گذشته ارائه نمودند.
مسوولان بخش های امنیتی، صحت عامه ، زراعت، مصئونیت اجتماعی ، اقتصاد، انکشاف و زیر بناهای طبیعی پروان گزارش کارکرد های شش ماهه گذشته شان را به مردم ومسوولان ارائه نمودند و مسوولان محلی و مردم را در جریان گذاشتند.
قدرت الله ریاضت رییس کار و اموراجتماعی شهدا ومعلولین، عبدالکبیر فرزام رییس زراعت و آبیاری و مالداری ، دگروال الوزی احمد قوماندان مرکز هماهنگی، قسیم احمدی سعیدی رییس صحت عامه، عبدالواسع عزیزی رییس احیا و انکشاف دهات ومسیح الله هارون رییس اقتصاد ولایت پروان ازجمله مسوولان بودند که در مورد بخش های مربوط معلومات ارائه نمودند .
آنان گزارش های کاری شان ، دست آوردها ، چالش ها و نیازمندی های شان را گردآوری نموده، بیان نمودند.
درهمین حال محمد عاصم ، عاصم والی پروان هرچند با توجه به امکانات دست داشته روی این گزارشها مهر تائید میگذارد، اما برمعیاری شدن آن تاکید میکند.
والی پروان درپایان ارائه گزارش کاری بخشهای یاد شده گفت: گزارش دهی و حساب دهی یکی از محورهای اساسی درحکومت وحدت ملی بوده و ارائه گزارش کاری مردم نشان دهنده تفاوت عملکردها درحکومت کنونی با حکومت پیشین در کشور است .
عاصم میگوید، هرچند این گزارش ها را پذیرفتنی نمیداند، اما درعین زمان تاکید میکند که در آینده گزارش کارکرد نهادهای دولتی به گونه معیاری ارایه شود.
با این همه، شورای ولایتی به عنوان نهاد مردمی که نظارت از کارکرد نهادهای دولتی را دارند کارکرد شش بخش را درپنج ماه گذشته بسنده ندانسته برکارهای بیشتر تاکید مینماید.
بانوحسینا عفت از نمایند گان شورای ولایتی پروان میگوید: آنچه که نیازمندی مردم است، کار صورت نگرفته است.
با آنکه مردم از نحوۀ کار برخی از نهادها در پروان دل خوشی ندارند اما در گزارش های کاری بخش های یاد شده به این مورد و اقدامات عملی نهادها در راستای حل مشکلات شهروندان کمتر اشاره صورت گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا