امنیت

تحت ریاست رئیس جمهور کرزی، جلسه شورای امنیت ملی دایر گردید

کابل 6دلو باختر
تحت ریاست حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان جلسه نوبتی شورای امنیت ملی قبل از ظهر امروز در برگزار گردید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در جلسه نخست تعدادی از ورثه شهدا و مجروحین حادثه اخیر بمباردمان نیروهای خارجی در ولسوالی سیاه گرد غوربند ولایت پروان در مورد چگونگی حادثهء متذکره، معلومات تفصیلی را ارایه نمودند.
شورای امنیت ملی بعد از استماع گزارش های هیئت موظف حقیقت یاب و چشمدید اهالی منطقه، به ریاست عمومی اداره امور و دارلانشای شورای وزیران در قسمت رسانیدن کمک های لازم مالی به ورثه شهدا، دلجوئی و عیادت از مجروحین داخل بستر، رسیده گی به مشکلات امنیتی اهالی منطقه و همچنان به نیروهای امنیتی افغان در قسمت عطف توجه به مصئوونیت مال و جان اهالی ملکی حین پیشبرد عملیات تصفیوی، هدایات لازم را صادر نمود.
همچنان  در جلسه شورای امنیت ملی، وزیران بخش  امنیتی در رابطه به وضعیت موجود امنیتی در کشور گزارش های مفصل را ارایه نموده و تحلیل دقیق از عوامل حوادث امنیتی که طی دو و سه هفته اخیر در کشور بوقوع پیوست، صورت گرفت.
در اخیر شورای امنیت ملی به منظور بهبود وضعیت امنیتی در کشور از جمله در ولایات کابل، بدخشان، غزنی و فاریاب هدایات لازم صادر کرد و یکبار دیگر بر تکمیل روند پروسه انتقال از نیروهای خارجی به جانب حکومت افغانستان، برگزاری انتخابات به وقت و زمان معین و نقش رسانه ها در جلوگیری از تضعیف روحیه هموطنان، تاکید نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا