اخبارفرهنگجامعه

شاروالی کابل، برنامۀ آگاهی دهی ترویج فرهنگ شهری را برگزار کرد

کابل، 4 اسد، باختر
شاروالی کابل، به منظور ترویج فرهنگ شهری، برنامۀ آگاهی دهی را با شورای علما، وکلای گذر و جوانان شماری از نواحی شهر کابل برگزار کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین برنامه که با حضور شماری از اعضای شورای علما، وکلای گذر و جوانان نواحی سوم، چهارم، پنجم و ششم شهرکابل برگزار شد، مولوی حبیب الرحمن منصور معین امور اجتماعی و کلتوری شاروالی کابل، در صحبتی شهروندان را به رعایت قوانین و مقررات شهری دعوت کرد.
وی از اشتراک کنندگان خواست که برای یافتن زندگی سالم شهری و رفاه عامه کار بیشتر صورت بگیرد و مردم در مدیریت شهری شامل شوند.
بعد محمدناصر کبیری رییس انسجام امور مردمی و مولوی محمد ایوب ثابت رییس ناحیۀ ششم، به خاطرتحقق برنامه های ترتیب شده روی ایجاد روحیۀ همکاری و بلند رفتن سطح همآهنگی میان مسوولان و شهروندان در قبال مدیریت شهری تاکید کردند.
همچنان مسوولان ریاست های تنظیف، سرسبزی، صحت محیطی و محیط زیست شاروالی کابل، درصحبت های شان گفتند که اگر عموم شهروندان به مکلفیت ها و مسوولیت های فردی و اجتماعی شان با شاروالی کابل همکاری داشته باشند، به زودی مشکلات محیطی و شهری برطرف خواهد شد.
به همین ترتیب، به نمایندگی از شورای علما، مولوی روحانی در رابطه به اصول و مقررات شهری از منظر دین مبین اسلام توضیحات داد و به نمایندگی از شورای وکلای گذر نواحی 22 گانه حاجی وزیرگل، مشکلات و پیشنهاد های خویش را ارائه کرد و در تحقق برنامه های شاروالی کابل وعده هرگونه همکاری سپرد. باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا