سیاست

محمد کریم خلیلی توسعه و انکشاف را از اولویت های دولت عنوان کرد

کابل باختر 9 میزان
اعضای شورای متحد قومی ولایت خوست، بعد ازظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،
این شورا که متشکل از فعالان مدنی، فرهنگیان، متنفذان قومی و تحصیل گردان مردم خوست می باشد، درباره مشکلات محیطی مردم آن ولایت به معاون رییس جمهور معلومات دادند.
دیدار کنندگان مشکلات در مسیر راه های مواصلاتی منتهی به ولایت خوست را از چالش های اساسی مردم آن ولایت عنوان نموده و خواستار توجه ادارات مسؤل درجهت تسریع روند اعمار راه های مواصلاتی به ولایت خوست شدند.
اعضای شورای متحد قومی خوست، ضمن آنکه از تلاش های دولت افغانستان در راستای فراهم نمودن زمینه های تعلیم و تربیه، تجارت و اقتصاد و گسترش فعالیت های رسانه ای در آن ولایت ابراز قدر دانمی نمودند، خواستار تسریع روند اعمار میدان  هوایی خوست، و حل مشکلات موجود در پوهنتون آن ولایت نیز شدند. این شورا با توجه به موقعیت جغرافیایی ولایت خوست، دست یافتن به توسعه و انکشاف در آن ولایت را برای گسترش فعالیت تجاری و اقتصادی در کشور با اهمیت خواندند.

سپس محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور با ابراز خرسندی از اینکه مردم ولایت خوست در زمینه های به خدمات اساسی دسترسی یافته اند، به حل مشکلات مردم آن ولایت در موارد که نیاز دارند تاکید نمود.
معاون رییس جمهو، دست یافتن مردم افغانستان به توسعه و انکشاف را از اولویت های اساسی دولت عنوان نموده و اظهار داشت که اعمار راه های مواصلاتی هم درجهت کاهش مشکلات مردم و هم به لحاظ توسعه اقتصادی از اهمیت بالای برخوردار است.
وی به شورای متحد قومی مردم خوست،  اطمینان داد که دولت افغانستان تلاش می کند در امر رسیدگی به خواسته های مردم  آن ولایت تدابیر لازم را روی دست بگیرد.ختم / نالان
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا