امنیت

گزارش كاري قومانداني ارشد پوليس استماع شد

كابل باختر 26 سرطان

مسوولان زون های ساحوی، زون های سرحدی و لوا های نظم عامه پولیس، در یک نشست ویژه، گزارش کاری خویش را به وزیر امور داخله ارایه کردند.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي وزارت امور داخله به آژانس باختر

سترپاسوال بسم الله محمدی وزیر امور داخله  در نشست دو روزه یی که به هدف گزارش دهی، قومندانان زون های ساحوی، زون های سرحدی و لوا های نظم عامه پولیس، در مقر این وزارت برگزار شده بود، ضمن دریافت گزارش کاری قومندانان ارشد پولیس، مسایل مهم امنیتی کشور را مورد بحث و تحلیل قرار داده و نظریات و پیشنهادات قومندانان پولیس را برای بهبود وضعیت امنیتی دریافت نمود.

وزیر امور داخله کشور، با اشاره به بلند رفتن ظرفیت و توانمندی نیروهای پولیس در عرصه های گوناگون، بر تطبیق اولویت های هشت گانه این وزارت برای بهبود وضعیت پولیس تاکید ورزیده و در مورد چگونگی عملی شدن برنامه ی انتقال مسوولیت های امنیتی از نیروهای بین المللی به نیروهای امنیتی افغانستان نیز بحث و تبادل نظر نموده، چالش های موجود در این زمینه را با قومندانان پولیس و معینان وزارت امور داخله مورد بررسی قرار  داد.

سترپاسوال بسم الله محمدی ضمن ستایش از عملکرد خوب قوماندانان ارشد پولیس، بر لزوم توجه آنان در امر تعلیم و تربیه نیروهای پولیس، ایجاد زیربناها و تاسیسات و مبارزه جدی با فساد در صفوف این نیروها تاکید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا