امنیت

حامد کرزی حمله تروریستی را که منجر به شهادت الحاج عبدالغفور خان نورستانی گردید، شدیداً محکوم کرد

 

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی را که منجر به شهادت الحاج عبدالغفور خان نورستانی گردید، به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.

به گزارش آژانس باختر، در اعلاميه اي كه در اين مورد از طريق دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري منتشر گرديده آمده است، قرار معلومات والی نورستان، ظهر روز پنجشنبه تروریستان ماینی را در نزدیک دروازهء مسجدی در قریه کانتیوا ولایت نورستان که الحاج عبدالغفور خان نورستانی برای ادای نماز ظهر به آنجا می رفت، منفجر ساختند که در نتیجه آن موصوف به شهادت رسید و خساراتی بر مسجد متذکره وارد گردید.  

رئیس جمهور اسلامی افغانستان ضمن تقبیح شدید این حمله تروریستی گفت: دشمنان مردم افغانستان یکی از شخصیت های جهادی کشور را که بخاطر آزادی و استقلال کشور زحمات زیادی را متقبل گردیده بود، به شهادت رساندند. 

حامد کرزی گفت که تروریستان با انجام چنین حملات میخواهند نقش بزرگان کشور را که همیشه برای خیر و فلاح افغانستان تلاش می کنند، تضعیف نمایند، اما آنها باید بدانند که با چنین اعمال بزدلانه، نمی توانند به اهداف پلید بیگانه ها در کشور ما برسند. 

رئيس جمهور مراتب همدردي و تسليت عميق خويش را به اعضاي خانوادهء شهید الحاج عبدالغفور خان نورستانی و مردم نورستان ابراز مي كند و از بارگاه خداوند منان براي وی جنت فردوس تمنا دارد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا