فرهنگ

مشکلات رسانه های کیبلی مورد بحث قرار گرفت

کابل 5 حوت باختر
عبدالمنان شیوای شرق معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ امروزدرنشستی با رییس وهیئت رهبری اتحادیه " رسانه های کیبلی افغانستان "، تاکید کرد که به رفع  مشکلات آنان رسیدگی صورت می گیرد. 
به گزارش خبرنگارآژانس باختر: دراین نشست محمد هاشم پاکزاد رییس اتحادیه      " رسانه های کیبلی افغانستان " دررابطه به فعالیت شبکه های کیبلی به ویژه درکابل معلومات داد .
او همچنان شماری از مشکلات فرا راه فعالیت شبکه های کیبلی را با معین امور نشرات ، شریک کرد و خواهان رسیدگی به رفع مشکلات موجود شد و بر طرح و تدوین مقررۀ طرز تاسیس و فعالیت رسانه های کیبلی تاکید کرد.
معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ درراستای رفع مشکلات موجود در بخش رسانه های کیبلی و بهبود وضعیت کار این بخش تاکید کرد و وعده همکاری سپرد .
شیوای شرق درمورد مقرره تنظیم فعالیت شبکه های دیجیتال خاطرنشان کرد که این سند تقنینی به زودی نافذ خواهد شد که با عملی شدن آن بخش بزرگی از مشکلات موجود این رسانه ها  حل خواهد شد .
همچنان معین امورنشرات تاکید کرد که اتحادیه های صنفی دربخش رسانه های کیبلی باید برای حل مشکلات درون سازمانی ، همکاری و مشارکت داشته باشند.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا