سیاست

کمیته قوانین کابینه طرح جدید قانون گمرکات و طرح ایزاد در مقرره امتیاز کارکنان صحی مواجه به خطر را تایید نمودکمیته قوانین کابینه طرح جدید قانون گمرکات و طرح ایزاد در مقرره امتیاز کارکنان صحی مواجه به خطر را تایید نمود

کابل 30 جوزا باختر
کمیته قوانین کابینه ، تحت ریاست استاد سرور دانش معاون ریاست دوم جمهوری و رئیس آن کمیته، امروز  برگزار گردید.
در جلسه کمیته قوانین طرح ایزاد در مقرره امتیاز کارکنان صحی مواجه به خطر مورد تایید قرار داد.
در این جلسه کمیته قوانین، طرح ایزاد در مقرره امتیاز کارکنان صحی مواجه به خطر و طرح قانون گمرکات به جلسه ارایه شد. جلسه کمیته قوانین با بحث و بررسی دقیق و همه جانبه طرح ایزاد در مقرره امتیاز کارکنان صحی مواجه به خطر، آن را مورد تایید قرار داد. طرح مقرره مذکور به هدف ایزاد در امتیازات کارکنان مسلکی و فنی بخش های انتانی و هیمودیالیز که مستقیما با مریضان دارای امراض ساری در تماس می باشند ساخته شده است.
همچنان طرح قانون گمرکات به جلسه کمیته قوانین ارایه شد، طرح قانون گمرکات به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جلسه فیصله نمود تا موارد اصلاحی در متن قانون گنجانیده شده  و همچنین وزارت عدلیه موظف شد تا جلساتی را با اشتراک وزارت های مالیه، تجارت، داخله، زراعت،  اتاق های تجارت و صنایع و رییس بورد مشورتی حقوقی ریاست جمهوری و مشاور حقوقی معاونیت دوم ریاست جمهوری و  دیگر ادارات ذیربط  برگزار نماید و روی موضوعاتی که ازسوی جلسه محول شده است بحث و تدقیق کافی انجام داده و قانون گمرکات را در یکی از جلسات کابینه  ارایه کند.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا