امنیت

والی سرپل: به زودی عملیاتی به منظور سرکوب مخالفان در سرپل راه اندازی میشود

سرپل 17 ثور باختر
به زودی عملیات گسترده ای از زمین و هوا توسط نیروهای امنیتی و خیزش های مردمی به منظور بازپس گیری مناطق از دست رفته ولسوالی صیاد و همچنان نابودی هراس افگنان راه اندازی میشود.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، محمد ظاهر وحدت والی سرپل در حالیکه قوماندان لوای دوم قول اردوی 209 شاهین در شمال، قومامندان امنیه، رییس امنیت ملی، وکلای مردم در شورای ولایتی و مسوولان ملکی و نظامی وی را همراهی میکردند، دیروز به ولسوالی صیاد رفت و با قوماندانان جهادی و صد ها تن از خیزش های مردمی را که از نقاط مختلف آن ولایت به منظور حمایت از نیروهای امنیتی و سرکوب هراس افگنان حضور داشتند، دیدار نمود.
والی سرپل از خیزش های مردمی که به منظور ریشه‌کن‌ ساختن و سرکوب دشمن به این ولسوالی گردهم جمع شده بودند، از حمایت و پشتیبانی اقشار مختلف مردم از نیروهای امنیتی که در چوکات خیزش مردمی تنظیم شده اند، قدردانی نمود و افزود: من از شما مردم با دیانت ولایت سرپل میخواهم، همان طوریکه در نبرد روزهای قبل در ولسوالی سانچارک در کنار نیروهای امنیتی ایستاده شدید و دشمن را زمین گیر نمودید، اینبار نیز در کنار این نیروها ایستاده شوید.
وی به مخالفان هشدار داد که دست از وحشت و دهشت بکشیده به روند صلح بپیوندند در غیر آن سرکوب خواهند شد.
از سویی هم قوماندانان های جهادی و خیزش های مردمی، تعهد نمودند که تا پای جان در کنار نیروهای امنیتی ایستاده شدند و از خاک، ناموس و وطن خود دفاع می کنند.
با این همه قرار است به زودی عملیات گسترده از زمین و هوا توسط نیروهای امنیتی و خیزش های مردمی به منظور تصفیه و بازپسگیری مناطق از دست رفته ولسوالی صیاد و همچنان نابودی هراس افگنان راه اندازی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا