جامعه

آتش سوزی درمزار شریف زیان های زیادی به بار آورد

مزارشریف 26 اسد باختر
آتش سوزی درمرکز تجارتی متحد درشهرمزار شریف خساره زیادی به دکانداران آن مرکز به بار آورد.
به گزارش آژانس باختر، این آتش سوزی صبح امروز در مرکز تجارتی متحد درشمال روضه درشهر مزار شریف به علت شارتی برق رخداد و بعد از چاشت از سوی منسوبان اطفائیه پولیس مهارشد.
گفته می شود که این آتش سوزی خساره جانی در پی نداشت اما زیان های هنگفتی به مالکان فروشگاه های آن مرکز به بار آورده است که میزان آن هنوز مشخص نشده است.
سمونوال شرف الدین اکبری مسوول اطفائیه ولایت بلخ هدف اصلی تداوم آتش سوزی وافزایش خساره را به دکانداران موجودیت دکانهای متعدد دراطراف این مرکز تجارتی بیان کرد و گفت که این دکان ها به حمایت افراد مافیایی ایجاد شده است.
اکبری می گوید: هرساختمانی که بیشتر از سه منزل اعمار می شود باید نظر مهندسان اطفائیه در آن درنظر گرفته شود، اما تاکید می کند که بیش از 90 درصد ساختمانها و مراکز تجارتی ولایت بلخ بدون نظر این مهندسان ساختمان شده است شماری از دکانداران این مرکز تجارتی نیز با تایید گفته های مسوول اطفائیه بیان می دارند که تمام راه های این مارکیت تجارتی توسط غرفه ها مسدود شده است وسایط اطفائیه نتوانستند تا از زیان های بیشتر جلوگیری کنند و زود تر آتش را مهار نمایند وازاین سبب میلیونها افغانی خساره به دکانداران رسیده است.# سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا