اخبارصحت

مراکز صحی آغاخان در بدخشان مصروف عرضۀ خدمات صحی بی طرفانه برای باشند گان آن ولایت استند

فیض آباد/۲۳سنبله / باختر

مراکز صحی آغاخان در بدخشان مشغول عرضهٔ خدمات صحی به گونهٔ عادی در آن ولایت استند و تحولات اخیر در بدخشان تا ثیر منفی در فعالیت های آن موسسه نکرده است.

داکتر سیف الرحمن ابراهیم خیل مسوول خدمات صحی آغا خان در بدخشان به آژانس باختر می گوید که موسسه خدمات صحی آغاخان یک موسسه بین المللی غیر وابسته است که بدون مفاد و طور مجانی برای مردم ولایات بامیان و بدخشان  افغانستان عرضه خدمات صحی می نمایند که در مجموع  بدخشان ۱۱۵ مرکز صحی به شمول شفاخانه ولایتی فیض آباد و دو شفاخانه دیگر در ولسوالی ها و ۵ مراکز صحی  پیشرفته با داکتران مجرب  که در آنها عملیات ها صورت می گیرد قرار دارد.

 ابراهیم خیل افزود که کارمندان صحی مشغول عرضه خدمات صحی بدون وقفه استند وبا پیروزی مجاهدین امارت اسلامی در عرضه خدمات صحی موسسه آغاخان هیچگونه تاثیر منفی به میان نیا مده است.

او با ابراز قدر دانی از همکاری های مولوی امان الدین منصور والی بدخشان در بخش ارایه خدمات صحی گفت: قوای بشری موسسه خدمات صحی آغاخان در بدخشان  طبق پالیسی وزارت صحت عامه با امکانات طبی مصروف عرضۀ خدمات استند و عرضۀ خدمات بی طرفانه برای تمام مردم بدخشان در کلینیک های این ولایت جریان دارد.

او افزود: تطبیق واکسین کرونا نیز  در تمام مراکز صحی بدخشان جریان دارد و باید هموطنان ما که  واجد شرایط واکسین باشند واکسین  زرق نمایند که هوا در حال سرد شدن قرار دارد و ما شاهد مریضی و نگرانی هموطنان ما در فصل سر ما نباشیم.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا