اخبارامنیت

یک دختر پنج ساله در کابل از چنگ ربایندگان ‌آزاد ساخته شد

کابل/ 29 قوس / باختر

یک دختر پنج ساله که چندی قبل از شهرک طلایی ناحیه هشتم شهر کابل  ربوده شده بود، ازچنگ ربایندگان نجات داده شده است .

به گزارش آژانس باختر: امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری درجلسه امنیتی صبح امروزبا اعلام این خبر گفت: ربایندگان درمقابل رهایی این دختر خورد سال  که درساحه بگرامی نگهداری می شد، سه صدهزاردالرخواسته بودند که درپیوند این قضیه ، اعضای یک باند تبهکار که شمارآنان به هفت نفر می رسد ازسوی ریاست امنیت ملی گرفتار شده اند .

معاون اول ریاست جمهوری همچنان دراین جلسه  با اشاره به  شکایت ها  مبنی بر آزار موتر سایکل های اسناددار با یک سرنشین ، گفت که این گفته ها اساس ندارد او تاکید کرده است که موتر سایکل های  اسناد دار که دو سرنشین  داشته باشند سند آنان مصادره و تایرموتر سایکل شان ازسوی پولیس تخریب می شود .

معاون اول ریاست جمهوری تصریح کرد: از این که اکثر ترورها توسط موترسایکل های دوسرنشین انجام می شود  راه حل این است که نباید از موتر سایکل دوپشته استفاده شود.

امرالله صالح دررابطه به موضوع محصول و مالیه موتر های زرهی گفت که اکنون یک صد و هفتاد عراده از این گونه موتر ها در گمرک متوقف است  که مسئله آن با طی مراحل اداری حل می شود ودر عین حال به تمام ولایات هدایت داده شده است که روند ثبت موتر های بی اسناد را شدت بخشند.

 موتر هایی که خلاف  معیار های ترافیک افغانستان و دست راست اند صاحب سند تردد در ساحات مشخص می شوند.

معاون اول ریاست جمهوری دراین جلسه گفت: موقف گیری بعضی از اعضای ولسی جرگه در برابر جلسۀ صبح٬ جایگاۀ شان را در اذهان مردم سخت صدمه می زند.

امرالله صالح خطاب به آنان گفته است که اگر می خواهند موثریت این جلسه هاره را مورد ارزیابی قرار دهند به جامعه مراجعه کنند و ارقام جرایم را ببینید. جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا