صحت

داکتران هرات در پیوند به قانون جدید مالیاتی اعتراض کردند

شهرهرات/ ۱ حوت /باختر
شماری از داکتران و آمران طبی در یک گردهمایی پیرامون وضع قوانین جدید مالیاتی و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی دست به اعتراض زدند و خواهان تغییر و بازنگری این قانون شدند.
داکتر نثار احمد مصدق رییس اتحادیه داکتران و کارکنان صحی حوزه غرب می گوید هدف از گردهمایی داکتران اعتراض در پیوند به قانون جدیدی که از سوی وزارت مالیه برای جامعه طبی وضع کرده است میباشد که برای شان قابل قبول نیست وآنان خواهان تغییر این قانون استند.
داکتر ملکه پیغام بیان م یدارد یکی از مشکلات قانون مالیاتی جدید نیاز مداوم آن به برق و اینترنتاست  که متأسفانه در این قسمت کشور ما مشکلات زیادی دارد و قانون جدید مالیاتی بخاطر مشکلاتی که دارد برای داکتران قابل قبول نیست و جامعه طبی خواهان تغییر و بازنگری این قانون از سوی وزارت مالیه اند.
اما مستوفی هرات در رابطه به سیستم جدید مالیه دهی برای مالیه دهندگان میگوید این پروسیجر باعث شفافیت، جلوگیری از پرداخت جرایم مالیاتی، و جلوگیری از سرگردانی مالیه دهندگان می شود و وزارت مالیه تلاش کرده است سهولت برای جامعه به وجود بیاورد لذا ما حمایت همه جانبه مان را از این سیستم اعلان نموده و در راستای تحقق این طرح تلاش می کنیم.ختم/حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا