امنیت

۲۶ تروریست در نتیجه عملیات نیروهای دفاعی وامنیتی کشته شدند

کابل باختر 5 حوت
معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی امروز در یک کنفرانس خبری در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت گفت که ۱۴ عملیات تعرضی از سوی نیروهای دفاعی وامنیتی کشور هم اکنون در ۱۲ ولایت جریان دارد.
به گزارش آژانس باختر ،جنرال محمد رادمنش معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی خاطر نشان ساخت که او افزود که قطعات کوماندو نیز ۲۱ عملیات هجومی را در جریان ۲۴ ساعت گذشته در شماری از ولایت ها راه اندازی کرده و ۴ ضربه هوایی به هدف از بین بردن مخفیگاه های دشمن، اجرا شده است.
درنتیجه این عملیات ها ۹ تروریست در قریه میدان مرکز ولایت سرپل، ۵ تروریست در قریه تیاجم ولسوالی المار فاریاب، ۴ تروریست در ولسوالی های گوشته وده بالای ننگرهار، ۳ تروریست در ساحه کبات برکندی ولسوالی مانوگی کنر، ۴ تروریست در ولسوالی های گرشک وشهر لشکرگاه هلمند ویک تروریست در ولسوالی ارغنداب ولایت زابل کشته شدند.
او اضافه کرد که افزون بر کشته شدن ۲۶ تروریست به شمول یک پنجابی، ۱۴ تروریست زخم برداشته و۵ تن دیگر بازداشت شدند.
برید جنرال رادمنش افزود که تیم های انجنیری اردوی ملی ۲۱ ماین را که از سوی تروریستان در نقاط مختلف جاسازی شده بود، کشف وخنثی کرده اند.
معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی وضعیت عملیات ها در ولایت های ننگرهار، لغمان، غزنی، زابل، ارزگان، قندهار، فراه، تخار، بغلان، فاریاب، نیمروز وهلمند را موفقیت آمیز و پردست آورد دانست و گفت که نیروهای دفاعی وامنیتی کشور در هرشرایط در مقابل دشمن مبارزه کرده و آنان را سرکوب می نمایند. نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا