امنیت

مقامات امنیتی: فراه سقوط نمی کند

فراه 2دلو:
سخنگوی والی فراه و قو مندان قول اردوی 207 ظفرمی گویند که آن ولایت سقوط نخواهد کرد.
آنان که امروز در برابر خبرنگاران در یک نشست خبری صحبت می کردند گفتند که به زودی در برابر تهد ید های دشمن اقدامات جدی صورت می گیرد.
به گزارش خبر نگار آژانس باختر، در این اواخر اعضای شورای ولایتی، فعالان  مدنی و مردم فراه از وضعیت بد امنیتی درآن ولایت ابراز نگرانی کردند و حتی احتمال سقوط مرکز آن ولایت را به دست طالبان نیز مطرح کردند.
جمیله امینی عضو شورای ولایتی فراه گفت که طالبان مسلح به داخل شهر نفوذ کرده اند و احتمالا حملاتی انجام خواهند داد. وی گفت ، نیرو های امنیتی و دفاعی در حا لت دفاعی بسر می برند و طالبان مسلح از این فرصت استفا ده کردند و تا دروازه های شهر رسیده اند.
در همین حال محمد نا صر مهری سخنگوی والی فراه احتمال سقوط شهر فراه به دست طالبان مسلح را رد کرد و از بهبود وضعیت امنیتی در روز های آینده سخن گفت .او همچنان از آغاز  عملیات گسترده برای سر کوب  طالبان در اطراف شهر فراه وولسوالی های پشت کوه و بالا بلوک  آنولایت خبر داد .
قومندان قول اردوی 207 ظفر نیز نفوذ طالبان  مسلح در شهر فراه را رد کرد و ازبرتری نیروهای امنیتی برطالبان مسلح خبرداد وگفت شهر فراه سقوط نخواهد کرد .  خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا