جامعه

غصب بیش از یک ملیون جریب زمین توسط زورمندان

کابل باختر 25 حوت
سخنگوی اداره مستقل اراضی میگوید بیش از یک ملیون جریب زمین در سی و لایت از سوی زورمندان غصب شده است.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، حسین رحمانی سخنگوی اداره مستقل اراضی امروز دریک نشست خبری گفت: بیش از یک ملیون جریب زمین دولتی در سی ولایت از سوی زورمندان غصب شده است وبعد از تدوین ستراتیژی اراضی، زمین های از دست رفته را دو باره بدست خواهیم آورد.
همچنان دراین نشست حمکت الله قوانچ سخنگوی وزارت ترانسپورت از کارکرد ها و دست آورد های یک سال گذشته آن وزارت یاد آوری کرد و گفت: درجریان  امسال چندین اتحادیه باربری ومسافربری به دلیل عدم خدمات ارزنده لغو شده وفعالیت آنها متوقف گردیده است. او افزود که این وزارت دو صد عراده ملی بس شهری را دوباره ترمیم ودر خدمت شهروندان قرار می دهد .
بعداٌ قاسم رحیمی سخنگوی اداره هوانوردی ملکی صحبت کرده گفت: این اداره بر اعمار وبازسازی میدان های هوایی کشور تمرکز دارد .
او خاطر نشان کرد که این اداره در سال جاری شش ملیارد افغانی عواید داشته است او از اعمار ویا بازسازی میدان های هوایی ولایت های نیمروز، دایکندی ، هرات ، قندهار، فراه ، زابل ،  کندز وغزنی سخن گفت که در سالجاری صورت گرفته است .
جلیل سلطانی سخنگوی شاروالی کابل از دست آورد ها و کار کرد های اداره شاروالی کابل یاد آور شد گفت: یکی از دست آورد های این اداره مدغم شدن مدیریت ترافیک کابل به این اداره بوده  که هدف آن ارایه بهتر عرضه خدمات برای شهروندان می باشد.
او از ایجاد ایستگاه ها یاد آوری شده گفت: اداره شاروالی چهار صد ایستگاه  را در سال اینده  در نقاط شهر کابل ایجاد می نماید همچنان در قسمت اعمار سرک ها درشهر کابل اقدامات صورت گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا