فرهنگ

پلان عمل کمیتۀ آگاهی عامۀ مبارزه علیه آلودگی هوا، نهایی شد

کابل/ 13 سنبله/ باختر
به ریاست عبدالمنان شیوای شرق٬ معین امورنشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز نشست کمیتۀ آگاهی عامۀ مبارزه علیه آلودگی هوا در شهر کابل، برگزارشد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در این نشست معین امورنشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ خاطرنشان کرد که کمیتۀ آگاهی عامۀ مبارزه علیه آلودگی هوا، متشکل از نمایندگان نهادهای ذیربط است که در زمینۀ مبارزه علیه آلودگی محیط زیست، پیشگیرانه عمل خواهند کرد.
وی افزود که کمیته، برنامۀ عملی را تدوین کرده است که در اواخر ماه سنبله، کار عملی پیشگیرانۀ مبارزه علیه آلودگی محیط زیست را آغاز و پی گیری خواهد کرد.
شیوای شرق گفت که این برنامه طوری طراحی شده است که تمام اداره های ذیربط، به منظور کاهش آلودگی هوا در شهرکابل و مرکزهای ولایت های افغانستان، 21 فعالیت عمده و اساسی را انجام خواهند داد.
در این نشست، عاقبت الله ادیبیار مشاور امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ، پلان عمل کمیتۀ آگاهی عامه، در رابطه به جلوگیری از آلودگی هوا در شهر کابل را ارائه کرد.
همچنان بعد از بحث و ابراز نظر؛ اعضای کمیته، پلان عمل کمیتۀ آگاهی عامه مبارزه علیه آلودگی هوا را تائید و نهایی کردند که عنقریب گام های عملی برای تطبیق آن برداشته خواهد شد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا