امنیت

هفت تروریست درننگرهار بازداشت شدند

ننگرهار /باختر/ 22/ جدی
هفت تروریست درولسوالی های ده بالا ، دوربابا ، لعل پور و مهمند دره ولایت ننگرهار بازداشت گردید.
این مطلب را پاسوال فضل احمد شیرزاد قوماندان امنیه ننگرهار ضمن کنفرانس خبری به خبرنگاران بیان نموده گفت نیروهای امنیتی درعملیات های که درولسوالی های ده بالا دوربابا ، لعل پور و مهمند دره ولایت ننگرهار داشتند،  درنتیجه این هفت تروریست بازداشت گردیده است.
شیرزاد تصریح کرد که افراد بازداشت شده یک تن آن مربوط گروپ عزت الله در ولسوالی ده بالا و سه نفر آن از ولسوالی دوربابا و سه تن دیگر آن مربوط گروپ میا اشرف میباشندکه در ولسوالی لعل پور برضد دولت اعمال تروریستی را انجام میدادند ، بازداشت شدند.
قوماندان امنیه دراین کنفرانس خبری اظهار داشت سی و پنج میل کلاشینکوف پاکستانی که توسط طالبان ازپاکستان به ولایت ننگرهار انتقال گردیده بود درچوک تلاشی پل سرخاب ولسوالی سرخرود ولایت ننگرهار کشف و ضبط شد که به اتهام این قضیه راننده موتر و یک عراده واسطه کرولا که توسط آن انتقال میگردید نیز گرفتار شده است.
وی این دستاورد نیروهای امنیتی را یک پیروزی بزرگ در تامین امنیت درولایت ننگرهار خواند ه گفت نیروهای امنیتی اکنون توانائی آن را دارند تا درمقابل دهشت افگنان جنگیده و آخرین لانه های تروریستان را کشف و بازداشت نمایند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا