سیاست

وزیر امور داخله : متقلبین در انتخابات بازداشت وهو یت شان از طریق رسانه ها افشأ خواهد شد

کابل/ باختر/22 جوزا
وزیر امور داخله افغانستان، امروز از طریق ویدیوکنفرانس، با شماری قوماندانان ارشد پولیس در ولایت ها صحبت نموده و بر جدیت آنان در امرتامین امنیت، رعایت بی طرفی پولیس در انتخابات و جلوگیری از تقلب تاکید کرد.
به گزارش آژانس باختر، محمد عمرداوودزی وزیر امور داخله، در این ویدیوکنفرانس درمورد چگونگی تامین امنیت انتخابات و حفظ بی طرفی پولیس دراین پروسه، با شماری از قوماندانان ارشد پولیس صحبت نموده و بر جدیت آنان در امر تامین امنیت، رعایت بی طرفی پولیس درانتخابات و جلوگیری از تقلب در جریان رای دهی، تاکید کرد.
وزیر امور داخله، با بیان این که تقلب، خیانت و قانون شکنی است، به قوماندانان امنیه هدایت داد که با استفاده از تمامی امکانات خویش، ضمن رعایت اصل بی طرفی پولیس درانتخابات، از تخلف و تقلب به هر شکل ممکن جلوگیری نموده و متقلبین را بازداشت و شهرت شان را از طریق رسانه ها اعلام نمایند.
محمد عمرداوود زی وزیرامورداخله کشور، در صحبت ویدیویی با قوماندانان ارشد پولیس، گفت که بی طرفی پولیس در انتخابات شرط بوده و رعایت این اصل، به عزت و اعتماد پولیس می افزاید.
توجه بیشتر به امنیت ناظرین، مشاهدین و خبرنگاران از نکات عمده دیگری بود که وزیر امور داخله امروز از طریق ویدیوکنفرانس آن را با قوماندانان امنیه شماری از ولایت ها مورد تاکید قرار داده و آن را در بهبود شفافیت و سلامت انتخابات ضروری دانست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا