فرهنگ

دررابطه به تجلیل شایسته ازروز بین المللی توریزم نشستی برگزارشد

کابل باختر5 میزان
دررابطه به تجلیل بهترازروز بین المللی توریزم امروزنشستی به ریاست زردشت شمس معین مالی و گرځندوی وزارت اطلاعات وفرهنگ برگزارشد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: دراین نشست که به اشتراک مسوولان و نمایند گان شرکت های سیاحتی در وزارت اطلاعات وفرهنگ برگزارشده بود ، معین مالی و گرځندوی وزارت اطلاعات وفرهنگ گفت که این وزارت با امکانات دست داشته بخاطرتجلیل هرچه شایسته ترازروز بین المللی توریزم تلاش مینماید .
وی اضافه کرد که این وزارت به همکاری شرکت های سیاحتی بخاطرتجلیل با شکوه ازروزجهانی توریزم نیازدارد و باید مسوولان این شرکت ها سعی کنند تا فرهنگ سیاحت را درکشوربیشتر نهادینه سازند.
معین مالی و توریزم وزارت اطلاعات وفرهنگ علاوه کرد که درنظراست تا بخاطرحل مشکلات امورسیاحتی درکشوربه اشتراک نمایند گان ارگان های ذیربط ومسوولان شرکت های سیاحتی یک بورد مشترک، تشکیل شود .
همینگونه دراین نشست مسوولان و نمایند گان شرکت های سیاحتی یک سلسله نظریات پیشنهادات و مشکلات شان را درمیان گذاشته و خواهان توجه وزارت اطلاعات وفرهنگ درزمینه فراهم آوری تسهیلات بیشتردر امورسیاحت به شرکت های متذکره شدند.
درمقابل معین مالی و توریزم وزارت اطلاعات وفرهنگ ازتلاش های آن وزارت بخاطر بهبود وضعیت سیاحت درکشور درحد امکانات اطمینان داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا