اخبار

سرپرست وزارت معارف، از کمپلکس موسسه تحصیلی و تعلیمی کاردان دیدن کرد

کابل، 20 قوس، باختر
مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف و هیئت همراهش از کمپلکس موسسۀ تحصیلی و تعلیمی کاردان، در کابل دیدار کردند.
به گزارش آژانس باختر؛ در جریان این دیدار نخست رییس موسسه تحصیلی و تعلیمی کاردان، در مورد ساختار، فعالیت ها و شیوه های تدریسی کمپلکس تحصیلی و تعلیمی کاردان معلومات داد.
بعد سرپرست وزارت معارف، گفت: الحمدلله افغانستان دارای کادر های ورزیده و تعلیم یافته در تمام عرصه های دینی و علمی است و ما می خواهیم با فراهم آوری امکانات لازم شغلی برای آنان، از داشته ها و تجربیات علمی آنان در عمران، پیشرفت و خود کفایی کشور استفاده کنیم.
وی افزود: ما درعصر ارتباطات و تکنالوژی زندگی می کنیم و کوشش وزارت معارف بر این است که جوانان را از همه اولتر به تکنالوژی معاصر آراسته کنیم.
سرپرست وزارت معارف گفت: حالا وقت آن رسیده تا علوم دینی و عصری را فرا گرفته و در آبادی و خود کفایی کشور خویش سهم ملی و اسلامی خود را ادا کنیم و به یاری خداوند عزوجل افغانستان را از عقب مانی نجات داده و برای مردم خود زندگی مرفه را مهیا کنیم .
وی همچنان از شعبات و صنوف درسی مکتب کمپلکس تحصیلی و تعلیمی «کاردان»، در حالی که از طرف رئیس آن موسسه توضیحات ارائه می شد، دیدن کرد.
به همین ترتیب سرپرست وزارت معارف، تاکید کرد که رهبری این وزارت از فرهنگیان کشور که با ایجاد نهاد های تحصیلی و تعلیمی در کشور، توانسته اند عملا در تعلیم و تربیت کادر های ورزیده با جدید ترین دستاورد های علمی جهان، سهم فعال خویش را ایفا کنند، قدردانی کرد و به آنان اطمینان داد که وزارت معارف در راستای تعمیم و تعمیق تعلیم و تربیه درکشور، با آنها منحیث همکار خوب باقی خواهد ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا