سیاست

کارمندان آژانس خبری باختر :عاملان قضیه پغمان باید اعدام شوند

کابل 15 سنبله باختر
حادثۀ پغمان یک جنایتی که تاکنون درتاریخ کشور تکرارنشده است . افغانستان از سه دهه به اینطرف مصروف جنگ و مصیبت های ناشی از آن میباشد ، تاریخ افغانستان شاهد انواع جنایت بشری ازقبیل سربریدن ، به دار آویختن ، قطع اعضای بدن انسان ، واسکت بریدن انسان ها ، رقص مرده ، سینه بریدن زنان ، زایمان در برابر دید نیروهای مخالف مسلح ، و تجاوزبر اطفال خوردسن بوده اما اینکه به ناموس کسی درمقابل چشمان  مردان شان به کرات تجاوزشود ، نبوده .
اخیراً درقریه ده ارباب  ولسوالی پغمان ولایت کابل چند جنایت کار هرزه که به ایشان مساله ناموس مطرح نبوده این جنایت را متقبل شدند و به زنان یک خانواده که از محفل عروسی برمیگشتند بیشرمانه و حیوان مأبانه تجاوز نموده اند.
به اینگونه انسان ها، شرم آوراست که کلمۀ انسان خطاب شود چرا اعمالی که اینها انجام داده اند ، درجهان حیوانات به ندرت صورت میگیرد که یک حیوان مذکر درحضور حیوان مذکر دیگر به جفت وی تجاوز کند.
کارمندان آژانس خبری باختر ، اعمال این وحشی صفتان را لکه ننگ بردامان افغانیت دانسته ، نفرین مینمایند و از پولیس بیدار کشور که در گرفتاری عاملان این جنایت سعی بلیغ نموده اند اظهار سپاس نموده از مقامات قضایی کشور میخواهند که این جنایت کاران را به اشد مجازات هرچه زودتر محکوم کنند.
کارمندان آژانس خبری باختر درحالی خواستار مجازات عاملان قضیه تجاوز ولسوالی پغمان میباشند که حامدکرزی رییس جمهور اسلامی افغانستان درواکنش به این عمل چنین گفته که درامضای حکم اعدام عاملان این قضیه تعلل نمی ورزد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا