سیاست

رئیس جمهور غنی در پای منار استقلال اکلیل گل گذاشت

کابل باختر 28 اسد
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت از نود و هفتمین سالگرد استرداد استقلال کشور که در برابر منار استقلال بر گزار گردید، اشتراک کرد.
دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبرداد، رئیس جمهور کشور در این مراسم در حالیکه از سوی ستر جنرال عبدالله حبیبی وزیر دفاع ملی همراهی می گردید و سربازان اردوی ملی در صفوف منظم به رسم احترام ایستاده بودند، برای گرامیداشت و ارجگذاری به شهدا و غازیان معرکهء استقلال کشور در پای منار استقلال اکلیل گل گذاشت.
سپس سرود ملی کشور توسط تیم باندو نواخته شد و رئیس جمهور و سایر حاضرین مراسم،  به یاد بود از شهدا، قهرمانان و غازیان استقلال افغانستان که محل منار استقلال با تصاویر شان مزئین شده بود، ادای احترام کردند.
در این مراسم داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه، قاضی القضات و رئیس ستره محکمه، احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب، رئیس مشرانو جرگه و شماری از اعضای مجلسین شورای ملی، مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی کشور، تعدادی از وزرا، شماری از شخصیت های جهادی و سیاسی، تعدادی از افسران و جنرالان قوای مسلح و شماری از سفرا و نماینده گان کشور های دوست مقیم کابل حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا