جامعه

ایجاد شورای مردمی صفحات شمال دربلخ

شهرمزارشریف 6 ثورباختر
شورای مردمی صفحات شمال در بلخ به منظورحل مشکلات محلی مردم ایجاد شد.
  شورای مردمی صفحات شمال با حمایت والی وشورای ولایتی بلخ برای حل مشکلات مردمی امروز در یک همایشی با حضور مقامات دولتی و بزرگان قومی رسمأ درشهرمزارشریف افتتاح گردید.
بازمحمد غریبیار رئیس شورای عالی صلح در بلخ و یکی از بنیان گذاران شورای مردمی صفحات شمال هدف از ایجاد این شورا را اعتماد سازی میان مردم و دولت و حل منازعات قومی وسمتی میداند و می گوید که از دو ماه بدینسو با تشکیل کمیته ها توانستند کمیسیون را به منظور حل مشکلات محلی مردم زون شمال در بلخ ایجاد نمایند.
محمد اسحاق سروری مستوفی وسرپرست معاونیت مقام ولایت بلخ ، به نمایند گی از اداره محلی این ولایت حمایت خود را از ایجاد شورای مردمی صفحات شمال اعلام نموده و ایجاد چنین شورا ها را در ازمیان برداشتن فاصله ایجاد شده میان مردم و دولت مثبت تلقی کرده و افزوده است.
درهمین حال افضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ با ابراز خورسندی؛ حمایت خویش را از این شورا اعلام نموده وگفته است که افغانستان درشرایط کنونی در وضعیت شکنندۀ قراردارد و قدرت های بزرگ مافیایی قصد ویران ساختن افغانستان رادارند.
با این حال با ایجاد حکومت وحدت ملی درافغانستان مردم با مشکلات جدی، بیکاری، فقر، ناهنجاری های اجتماعی و مهاجرت ها بیشتراز هر زمان دیگرمواجه شده اند که این امر تا اندازه زیاد سبب ایجاد فاصله میان مردم و دولت شده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا