جهان

دختری که در هند مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود ، درگذشت

 

دهلی جدید – جیو نیوز – 9 جدی – باختر

دختری  که به تاریخ بیست و شششم ماه قوس درداخل یک موترسرویس شدیدا موردتجاوز جنسی و لت وکوب قرار گرفته بود ، امروزصبح در یک شفاخانه سنگاپور درگذشت.

در بیانیه یی که از سوی شفاخانه مونت الیزابت سنگاپور به نشر رسیده گفته شده که دختر مذکور درحضور اعضای خانواده و مامورین کمیشنری عالی هند در سنگاپور فوت کرد .

   این دختر که محصل فاکولته طب بود دو هفته قبل در دهلی جدید در یک موتر بس  به مدت یک ساعت مورد تجاوز گروهی قرار گرفته و بعدآ شدیدآ لت و کوب شده واز موتر در حال حرکت، به بیرون پرتاب گردید که به شدت زخمی شده بودو به تاریخ ششم ماه جدی جهت تداوی خاص از طریق طیاره

به سنگاپور منتقل شد.

این حادثه باعث اعتراض ها وراه اندازی تظاهرات  و درگیری پولیس با مظاهره کنندگان گردید. اعتراض کنندگان به سبب  تدابیراندک در جهتمصوونیت دختران و زنان دست به تظاهرات زده بودندکه در جریان آن ، یک پولیس کشته شد.

طبق یک خبر دیگر به دنبال نشر خبر فوت ابن دختر ،افسر ارشد پولیس و وزیر اعلی  ایالت دهلی از مردم خواسته است تا در مراسم عزاداری  این قربانی

تجاوز دسته جمعی ،آرامش خود را حفظ کنند.

مردم از سرتاسر هندبه خاطر سوگواری این دخترامروز از خانه های خود بیرون برآمدهو پولیس به مردم اجازه مظاهرات صلح امیز را داده است. طبق همین خبر صدها پولیس برای جلوگیری از بروز خشونت در جاده ها مستقر شده اند.

من موهن سنگ صدر اعظم هند مراتب تاثرات عمیق خود را بهخاطر در گذشت این دختر ابراز کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا