سیاست

هیئت اداری ولسی جرگه از وزرای مالیه و انکشاف دهات تقدیر نمود

کابل باختر27 جدی
عبدالروف ابراهیمی، رئیس ولسی جرگه امروز از اکلیل حکیمی وزیر مالیه و نصیر احمد درانی وزیر احیا و انکشاف دهات بخاطر دستآوردهای اخیر شان، تلاش برای ارائه خدمات و مصرف بودجه انکشافی تقدیر نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ولسی جرگه به آژانس باختر: رئیس مجلس نمایندگان گفت که وزرای مالیه و انکشاف دهات از جمله موفق ‌ترین اعضای کابینه هستند که بیشترین تلاش را در امر ارائه خدمات به مردم و مصرف بودجه انکشافی انجام داده اند.
وی افزود که هیئت اداری ولسی جرگه بر اساس پیشنهاد کمیسیون مالی و بودجه این مجلس، تصمیم گرفت که از دستآوردها، کارکردها و فعالیت‌های وزرای انکشاف دهات و مالیه ستایش و تقدیر بعمل آید.
وزیر مالیه ضمن اظهار سپاس از اعضای ولسی جرگه، یکبار دیگر تعهد خویش را روی موارد فوق تجدید نمود.
وزارت مالیه در سال 1395مالی 83 در صد بودجه انکشافی خود را مصرف نموده است. همچنان وزارت احیا و انکشاف دهات در جریان سال مالی 1395 با تطبیق بیش از 11300پروژه انکشافی در 34ولایت، بیش از 88 درصد بودجه انکشافی خود را به مصرف رسانید.
نصیر احمد درانی گفت که وزارت احیا و انکشاف دهات در اثر سعی و تلاش‌های کارمندان این وزارت در سطح مرکز و ولایات خوشبختانه به این دست‌آوردها دست یافته و تلاش می‌کنند که در جریان سال مالی 1396 نیز با مصرف معقول بودجه انکشافی بیشترین خدمات را به مردم ارایه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا