سیاست

نشستی به منظورهماهنگی امورمیان سخنگویان ادارات حکومتی برگزار شد

کابل باختر/ 7/ عقرب
مرکز رسانه های حکومت امروز نشستی را با سخنگویان ادارات حکومتی به هدف هماهنگی امور برگزار کرد.
به گزارش آژانس باختر، صفت الله صافی رییس مرکز رسانه های حکومت دراین نشست گفت، ما تلاش داریم تا مشکلاتی که سخنگویان ادارات دولتی با آن مواجه اند برطرف سازیم و هماهنگی لازم را برای آنان به میان آوریم.
دراین نشست شماری از مسوولان حکومتی شرکت داشتند.
معین وزارت معارف ورییس پالیسی وزارت امورزنان هرکدام درصحبت های شان هماهنگی و کار مشترک را برای سخنگویان ادارات حکومتی ضروری دانسته و به این ترتیب پیام و کار ادارات رسمی به گونه یی درست انعکاس خواهد کرد.
پاسوال محمد سالم احساس رییس عمومی پولیس وزارت امورداخله گفت، کشورما شاهد حوادث گوناگون بوده که براقتصادو اجتماع این کشور اثر گذاشته است در اینجا نقش رسانه ها مطرح است که این گونه حوادث را چگونه برای مردم انتقال میدهند تا آنها برعلاوه آنکه ازوقایع آگاه شوند نسبت به آینده امیدوارباشند.
جنرال احساس نقش سخنگویان ادارات رسمی را دررساندن پیام به مردم با ارزش خواند و برکارهماهنگ آنان تاکید کرد.
جنرال محمد ظاهر عظیمی سخنگوی وزارت دفاع ملی دراین نشست سخنرانی کرد، او گفت که نا امنی و بی ثباتی درافغانستان تنها در فعالیت های مسلحانه گروه طالبان خلاصه نمیشود ، رشد بی قانونی ، فعالیت های استخباراتی کشورهای ذینفع ، فقدان یک اقتصاد کارا، نبود مشاغل ، مواد مخدر و فساد اداری نیز عوامل نا امنی درکشور اندکه رسانه ها باید به آن توجه داشته باشند و درکاهش آن اقدام نمایند وسخنگویان ادارات باید با کارهماهنگ مردم را از واقعیت آگاه سازند.
دراین نشست شماری دیگر از مسوولان نیز صحبت کرده دیدگاه شان را درزمینه ابراز داشتند.
این نشست فردا نیز ادامه دارد . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا